• DuPho
  • NPS
  • OOA

Fotocursus beginners

Fotografiecursus beginners

Stel, je hebt net een nieuwe camera gekocht. En je wilt weten waar al die knopjes voor dienen. En al die menu-opties.

De verkoper in de camerawinkel raadde je aan om naar een fotocursus van Stapfoto te gaan. En kijkend op haar website trek je de conclusie: dat ga ik inderdaad doen!

Fotocursus gevorderden

Fotografiecursus gevorderden

Stel, je weet al iets van fotografie. Je weet hoe je camera werkt. Maar je wilt meer. Je wilt foto’s maken die zo aan de muur kunnen. Dan volg je dus de fotocursus voor gevorderden bij Stapfoto.

Vakgroep

Fotografie vakgroep

Stel, je fotografeert al een aantal jaren. Maar je bent ambitieus en je wilt groeien. Je wilt een eigen stijl ontwikkelen.

Je wilt kennis opdoen over geavanceerde fotografie technieken. Je wilt samen met andere fotografen op pad. Je wilt echt goede feedback op je foto’s.

Dan sluit je je aan bij de Stapfoto vakgroep.

Online cursus

Dagcursus beginners

Stel dat je liever een cursus 'vanuit je luie stoel' thuis volgt. Dan kun je bij Stapfoto ook een online cursus volgen.

Masterclass Flash & Light - Art

Workshop flash and lightart

Stel, je wilt wat extra's aan je foto's toevoegen. Zodat je foto's er echt uitspringen. Dan geef je je op voor deze unieke workshop.

Twee docenten, twee modellen, twee creatieve manieren om met licht foto's naar je hand te zetten. Met flash en lightpainting. Maar dan anders. De workshop wordt gegeven op een al even unieke locatie.

Éénmalig in 2018.

Hoe werkt mijn flitser?

Cursus flitsfotografie

Stel: je zegt dat je graag met natuurlijk licht fotografeert.

Maar eigenlijk zeg je dat omdat je onzeker bent over het gebruik van een flitser. En onbekend maakt onbemind…

Na een heldere uitleg en veel praktijkoefeningen maak jij straks ook prachtige en creatieve foto's met je reportageflitser!

Portretfotografie

Workshop portretfotografie

Stel, je vindt mensen fotograferen het leukste wat er is. Maar je weet niet zo goed hoe je een meer aansprekend portret van iemand maakt.

Welk standpunt kies je? Welk objectief gebruik je? Hoe ga je om met het (flits)licht? Welke hulpmiddelen zijn er? Hoe stuur je degene die poseert aan?

Op al deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens deze workshop portretfotografie.

Rook - en plonsfotografie

Workshop rook- en plonsfotografie

Stel, je hebt altijd al weer eens willen spelen met vuur. Of je wilt weer net als vroeger lekker spetteren met water. Dat mag allemaal tijdens deze workshop. En je gaat er nog mooie foto's van maken ook!

Workshop Hondenfotografie

Workshop honden

Stel, je vindt het leuk om dieren te fotograferen. Maar je loopt er tegen aan dat de foto's vaak niet scherp zijn. Of zo gewoontjes.

Tijdens deze workshop hondenfotografie maken we bijzondere foto's van honden. Honden die voor je poseren in de studio, honden die langs je heen rennen op de hei.

En dan blijkt dat ook jij met wat tips en trucs prachtige dierenfoto's kunt maken!

Compositie, anders kijken

Workshop compositie

Stel, die andere fotograaf heeft weer net een mooiere foto gemaakt dan jij. "Hoe doet ze dat toch" hoor ik je denken.

Een foto maken klinkt zo simpel. Maar vraagt wel een bepaalde manier van kijken. Anders kijken. Dat is wat je tijdens deze workshop leert!

Avondfotografie

Workshop avondfotografie

Stel, je hebt zin in een avondje fotograferen. Waarbij je leert hoe je het fantastische licht tijdens de schemering goed vastlegt. En waarbij je allerlei creatieve technieken leert.

Deze workshop biedt dus twee voor de prijs van één: je leert stadslandschappen te fotograferen tijdens het "blauwe uurtje" en je leert in het donker creatief te werken met kunstlicht.

Creatieve fotografie

Workshop crea bekijk hier de foto's

Stel, je loopt een beetje vast. Je wilt verder met je fotografie, maar de inspiratie ontbreekt. Dan komt deze workshop precies op het juiste moment! We behandelen allerlei creatieve technieken die je uit je comfortzone zullen halen. Je gaat gegarandeerd boordevol ideeen naar huis.

Light Art

Lightpainting

Stel je wilt eens wat anders dan anders. Je wilt experimenteren. Je wilt op een speelse en leuke manier spectaculaire foto's leren maken. Dat gaat zeker lukken tijdens deze workshop. We combineren avondfotografie met lichtgevende objecten en beweging tot prachtige beelden. De mogelijkheden zijn eindeloos …

Privéles

Priv&eacuteles fotografie

Stel, je hebt altijd al eens persoonlijk begeleid willen worden door een professioneel fotograaf. Dan is dit je kans!

Vooraf neem ik contact met je op om te overleggen wat je wilt. Wat wil je leren? Waar wil je naar toe? De privéles wordt volledig op maat gemaakt!

Cadeaubon

Cadeaubon

Stel, je wilt je partner, buren, collega, vriend(in), broer of zus een origineel verjaardagscadeau of kerstgeschenk geven.

Verras hem of haar dan met een workshop fotografie, een fotocursus of een privéles fotografie. Met een fotoshoot voor een profielfoto. Of met een foto aan de muur.

Met de Stapfoto cadeaubon kun je alle kanten uit!

Workshops en Cursussen

Ik fotografeerde o.a. voor:

  • F/2xCeed
  • F/Concreet
  • F/Dogger
  • F/Erkelens
  • F/MVmediation
  • F/NLI
  • F/TSD
  • F/ULO
  • F/Wabo
  • F/WendyBent
  • F/Unive
  • F/Imres
  • F/Kinket
  • F/Flynth
  • F/Ossenstal
  • F/GOsensit
  • F/Kees-Horden
  • F/GemeenteEpe
  • F/Het-Ondernemersbelang
  • F/Armada
  • F/BDN
  • F/VanDalen
  • F/DeKeetvanHeerde
  • F/CESGruppe
  • F/TIP
  • F/Dalhuisen
  • F/MeetandEat
  • F/GTEpe
  • F/Kieskamp
  • F/Rabobank
  • F/VDZ64
  • F/WisselBouw
  • F/GemeenteNunspeet
  • F/XLLease
  • F/VanVemde
  • F/Sanders
  • F/VitaalVerder
  • F/PrinsenInstantFoodSolutions
  • F/VerenigingBouwWoningToezicht1
  • F/VerenigingBouwWoningToezicht2
  • F/DutchGolfHattem
  • F/Jobtrans
  • F/KRCaccountants
  • F/Visio
  • F/VosTuinvisie
  • F/GemeenteElburg
  • F/XICT
  • F/Veluwenkamp
  • F/Zuiderzeehaven
  • F/ucbPharma
  • F/Niag
  • F/Herweijer
  • F/VandenBergInterieur
  • F/HanzelandPersoneelsdiensten
  • F/Koppel
  • F/Actief Interim
  • F/Daadkracht
  • F/customexpo
  • F/Unica
  • F/DriessenFood
  • F/Energiewacht